Take a fresh look at your lifestyle.

8 Scrub Badan Terbaik Yang Boleh Hilangkan Daki

0 573

Korang rajin tak scrub badan masa mandi?

Sebenarnya bukan sekadar sabun je, scrub pun kena rajin buat untuk buang sel kulit mati, kotoran-kotoran degil, daki-daki terkumpul yang boleh membawa kepada masalah lain.

Contohnya badan berbau, gatal-gatal dan berkerak.

Wanita khususnya memang kena ambil berat sikit penjagaan dalaman bukan sekadar cantik dengan solekan sahaja.

Bila kulit cantik dan sihat, baru yakin sikit nak bergaya. Sekadar dandanan ringkas, sudah memadai.

Korang boleh tengok jenama scrub badan terbaik yang boleh hilangkan daki dekat bawah ni.

Kita dah pilih yang terbaik siap-siap untuk korang tau! Senang kan hehe.

Scrub Badan Terbaik Yang Boleh Hilangkan Daki

1.TEMYRACLE Brightening Body Scrub

Scrub badan Temyracle ni homemade ye, dah lama dalam pasaran.

Memang ada peminat tersendiri jenama ni.

Mengandungi garam laut mineral, sabun organik, serta vitamin yang bagus untuk kulit.

Hasilnya kulit lebih lembut, dapat menanggalkan sel kulit mati, menghilangkan kerak-kerak celahan dan menjadikan kulit cerah sekata.

Cara pakai hanya lumur scrub badan macam biasa. gosok lembut, beri tekanan sedikit kuat pada bahagian lutut, bawah ketiak, celah peha ,mana-mana bahagian terlindung lain dan bilas macam biasa.

Tidak perlu sabun dah ye.

Pembungkusan comel sangat boleh buat hadiah tau!

Review ~ ” I used this for a while and it’s the best scrub ever! the smell

Leave A Reply

Your email address will not be published.